Till alla mina bloggvänner och läsare

Det här inlägget är till ER mina bloggvänner och övriga läsare. Era kommentarer värmer mitt hjärta så jag blir rörd. Ibland känns det helt otroligt att det är mig ni talar om och att det är jag som får så mycket kärlek från er alla. När jag startade den här bloggen så gjorde jag det för en möjlighet att kunna inspirera åtminstone en annan människa. Jag tänkte att det kanske finns någon annan där ute liksom jag som också bestämt sig för att göra en viktresa och oavsett om de ska gå ned fem kilo eller 70 kilo, så kan det vara skönt att läsa om andra.
I mitt fall så började jag leta efter viktbloggar, men i början hade jag svårt att hitta någon och det var framför allt svårt att hitta folk som ville göra stora viktförändringar som jag kunde läsa om och relatera till. (Jag läser dock gärna om de som vill göra både stora och små förändringar). Inte hade jag kunnat ana att min blogg skulle få så mycket som den har fått från alla er. Och jag älskar alla era bloggar (ni vet vilka ni är för jag kommenterar i era bloggar eller pratar med er på facebook) och det spelar ingen roll för mig hur mycket eller lite ni vill gå ned för ni är alla en stor inspiration för mig och mycket av min kraft hämtar jag från er.
 
SÅ TACK!, tack till er alla och massa kärlek tillbaka <3
 
 


Kommentarer
Minendie

Vilket fint inlägg. Tack för dina inlägg och för att du delar med dig av din väg. Du är grym!

Svar: TAck så jättemycket! Tack själv =D
Linda

2012-08-05 @ 17:18:53
URL: http://minendie.wordpress.com
C

Hej!

Känner likadant som du :-D
Bloggandet och dess vänner betyder jättemycket ♥

Kram på dig ♥

Svar: Ja de är ju det =) kram tillbaka! <3
Linda

2012-08-05 @ 18:35:23
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
FitnessMe

Jag har ju precis hittat hit, men jag kan bara säga att jag är jätteglad att du bloggar och det är tack vare dig och andra som jag överhuvudtaget vågar tro att jag kan lyckas med min viktnedgång. Så tack för att du bloggar! :-)

Svar: Åh tack så jättemycket! Det var ett fint sätt att vända mitt tack =D Vad glad jag blev nu. Jag vet precis hur du menar, det var helt samma för mig! =D Nu kommer jag följa din blogg i alla fall, det här grejar vi!
Linda

2012-08-05 @ 21:27:20
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Pernilla

Tack själv, Linda! Jag blir alltid glad över att läsa din blogg och det är roligt att skriva till dig. Man får alltid mycket tillbaka genom att kommentera hos dig (och när du kommenterar min blogg såklart) och det är kul! <3

Svar: Jag hoppas du vet att du är är en av de bloggvänner jag värnar mest om! Du ger mig väldigt mycket också <3
Linda

2012-08-05 @ 21:56:45
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Anna

<3 Jag är så glad att du hittade mig så att jag kunde få läsa och peppas! :)

Svar: TAck så jättemycket! Och jag det samma till dig!! <3
Linda

2012-08-05 @ 22:19:43
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Jessica

Hej.
Jag är ofta inne på din sida och blir peppad. Jag började med LCHF för att gå ner i vikt men vågar inte riktigt använda deras metod fullt ut då jag har högt kolesterol. Så jag följer din blogg istället.
Du är en helt fantastisk människa som jag beundrar enormt.
Med små medel når du ditt mål utan att det ska kosta massor av pengar för att gå ner i vikt.
Köpte en crosstrainer jag med som jag står på varje dag. Jag har också tre barn vilket gör att det blir svårt med annan utanför hemmet träning.
Jag har vägt som mest 115 kg då efter att min yngsta föddes. Sen gick jag ner till 75 kg med herbllife. Efter tre år stillasittande i skola så har kilona krypit sig på. Startade nu för 6 veckor sen på 95 kg. Väger idag 86,6 och jag har som målvikt 65 då jag är 170 cm lång.
Som sagt tack så mycket för en inspirerande blogg som har kommer att ha som bibel :-)
Kram Jessica

Svar: Åh men tack snälla du vad glad jag blir för din fina kommentar!! O=ch jag tvekar inte en sekund på att du kommer att klara att gå ned i vikt eftersom det verkar som om du är målmedveten och dessutom har du ju gjort det tidigare så du vet ju vad det handlar om =D Tack för din fina kommentar!! Kram
Linda

2013-03-03 @ 17:20:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0