Smaskig rubrik

God morgon. Jag vaknar till ett molnigtt Stockholm idag. Kan hösten vara på väg? Förra året i september och minns jag inte fel var det i slutet av september. Det var efter att Leo kommit hem från Neonatalen i alla fall (Jag ska berätta om det någon dag). Så var vi på marknad och alla gick runt i sommarkläderna. Solen låg på och då var det i alla fall över 20 grader. Vi får väl hoppas på det i år igen.
 
Jag mår ännu bättre idag men tror att träningen får avvakta tills imorgon så att jag är helt säker på att inget ligger och slattar i kroppen. För många har nu påpekat om folk som skadat sig eller dött eftersom de tränat när de varit sjuka. Jag visste så klart innan att man inte ska det, men det blir mer verkligt när folk berättar om det.
 
Idag har jag storstädning på schemat. Det är mycket skönt att få saker gjorda
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Men du förbränner massor av kalorier på att städa! Runt 400 kcal i timmen tror jag :) Så städa du på duktig så har du förbränt nästan lika mycket som vid ett träningspass :D

Svar: Jaha, är det så mycket! Intressant. Då är det bara städa lite mer då så slipper man känna så om man inte kan träna :-P TAck för den infon
Linda

2012-08-15 @ 12:13:47
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Tweety

Skönt att få städa, nu innan man börjar jobba igen. Mina rutiner börjar också som vanligt på måndag. då jobbet kallar!

Svar: Ja, när man börjar jobba brukar ju rutinerna fungera ganska bra och det är skönt. Dock älskar jag verkligen att vara ledig =D
Linda

2012-08-15 @ 12:50:34
URL: http://tweety26.wordpress.com
smulan

Skönt att du börjar må bättre:) Snart kan du nog börja träna igen.
Kul med skor, jag älskar skor, tror jag har 6o par eller nåt sånt. Håller på att försöka sälja dom jag aldrig använt eller inte kan ha längre pga min sjukdom. Men det innebär ju att det finns plats för nya, hm...
Får vi se bild på din belöning sen? Väntar ivrigt:)

Svar: Jag har precis lagt upp bilder :-D Vad har du för storlek på skor? Jag kanske är intresserad. Jag äääälskar skor. oh 60 par! Önskar jag hade 60 par också ;-). Vad synd att du inte kan pga sjukdomen =(. Tack jag mår bättre nu så det blir ett pass ikväll =)
Linda

2012-08-15 @ 19:20:17
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
smulan

Jag såg skorna nu, Snygga!! Jag har storlek 37 men några är nog i 38 men småa såna. Men inte är mina skor lika flashiga som dina:) Jag har inte alla skor hemma heller, många ligger hos min mamma. Men om storleken är samma kan jag lägga upp bilder på min blogg.

Svar: Tack! Alltså jag har storlek 38 i skor, så jag vet inte om det fungerar om de är 37 eller små 38... hm. Men jag är intresserad så du kan ju lägga upp några kanske så får vi se?. Fast du behöver absolut inte göra det om det är nått besvär! Länka bara till när du lägger ut dem för att sälja eller nått. Vill inte att du ska behöva knöla för min skulle, speciellt eftersom det är osäkert på om det ens skulle fungera
Linda

2012-08-16 @ 13:17:13
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
smulan

Det är inget besvär att lägga ut bilder på dom på bloggen. Jag har bilder i datorn på alla dom jag har hemma. ska kolla vilka som är 38 och mäta för att se om dom är små eller stora.
Du kan ju kolla in min blogg nån gång under helgen om du vill, ska försöka lägga upp dom då.

Svar: Absolut, det gör jag så gärna. Jag läser din blogg varje dag =D
Linda

2012-08-17 @ 12:43:10
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0