Rutiner

Nu är det dags att återgå till verkligheten. Imorgon börjar Tomas jobba igen och om ytterligare en vecka så börjar Oliver åter hos dagmamman och Marcus börjar i första klass. Då blir det nog också lättare med rutinerna för viktminskningen. Inte för att det inte fungerat nu, för det har det ju gjort, men jag tänker på att det till exempel kanske inte blir träning klockan 23 på kvällarna och sånt. Vilket naturligtvis vore jättebra. Dessutom kommer dansgympan på friskis igång snart och jag har också tänkt börja simma om jag hinner.
 
Jag kommer som bekant att börja jobba snart och avsluta mammaledigheten också. I nuläget kan jag inte svara på om jag kommer jobba heltid eller inte. Problemet där är att jag ska jobba mellan 8-17 inne i Stockholm, men dels innebär det att jag kommer hem väldigt sent (vilket inte spelat någon större roll om jag onte haft småbarn) och eftersom killarna ska gå hos dagmamma så öppnar inte barnomsorgen förrän klockan 7 på morgonen. Lite svårt att hinna till jobbet då eftersom det kommer ta mig över en timme att åka dit. Ja alla detaljer får fixas till så småning om.
 
Imorgon vägdag och det ska bli spännande att se hur det gått nu efter alkoholen igår
 


Kommentarer
Tweety

Lycka till på vågen idag, peppkram

Svar: Tack ska du ha! Vad snällt av dig =D Jag har prcis vägt mig. Kram
Linda

2012-08-13 @ 08:47:31
URL: http://tweety26.wordpress.com
Minendie

Det är knepigt att få ihop alla bitar av pusslet.
Jag ser också fram emot att få tillbaka rutinerna som kommer med hösten.

Svar: Ja.. jag hoppas att det kommer fungera bra med jobbet också så det inte kör ihop sig. Jag vill ju kunna spendera tid med mina älsklingar också :/
Linda

2012-08-13 @ 10:38:54
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0