Marcus lämnad -simhallen nästa?

Idag har jag sett solen glimta fram då och då under morgonen. Jag Oliver och Leo har precis kommit hem efter att ha lämnat Marcus i skolan. När vi gick upp var det ganska svalt ute med sina 14 grader. Blött och rått. Men hellre sol och lite svalare/kallare, än mulet och ett par grader varmare -tycker jag.
 
Idag ska vi nog träffa min blivande svåger på dagen. Vi har pratat om att ta med barnen till simhallen och så länge vi har chansen att ses så känns det som en bra idé att passa på. Han studerar nämligen i Dubai sedan hösten 2004 och han har nu endast varit hemma i strax över en månad för att hälsa på släkten, ett par vänner, oss och barnen, min lillasyster (som han ska gifta sig med) och övriga familjen. Det är alltid trist när han åker igen men den här gången ännu mer tråkigt eftersom han förmodligen inte kan komma tillbaka förrän nästa sommar igen. Sandra brukar oftast åka iväg till Dubai (lyx) och hälsa på så klart, men det blir ju svårt för oss övriga. Hur som haver så ska vi ses, om han inte ska hem till mina föräldrar och umgås, för att passa på.
 
Barnen cyklade idag. Oliver på väg hem
 
Här inne lämnade vi Marcus
 
Oliver cyklar i förväg och väntar en bit bort
 
Bra mamma att du kom ikapp
 
Åh nej! Oliver tycker att det är en krokodil i vattenpölenn (stora pinnen)
 
Jag tänkte att jag skulle komma med på bild också
 
Jag passade på att be Oliver leka fotograf. Det gick ganska bra faktiskt. Leo ser dock mindre road ut av att bli fotorgaferad
 
 
 


Kommentarer
Tweety

Underbara bilder & jag diggar din tröja. Får nog ta och köpa lite nya tröjer jag med, när lönen kommer ;-) Vi cyklade också till skolan idag. Ha en bra dag. Peppkram

Svar: TAck ska du ha! Hihi ja Now or never. Passande text faktiskt. Jag tänkte dock inte på det när jag satte på mig den ;-P. Det är skönt att cykla! Jag har dock ingen bra cykel så för mig blir det att gå. Tack det samma! Kram
Linda

2012-08-24 @ 09:18:54
URL: http://tweety26.wordpress.com
alexandra

fint kort på er två :)

Svar: Tack så mycket! =D
Linda

2012-08-24 @ 10:52:55
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Anna

Det ser väldigt mysigt och idylliskt ut! :)

Svar: Ja det är en ganska mysig stad vi bor i =) Eller var det det du menade?
Linda

2012-08-24 @ 12:58:55
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Emma 22år | Mamma & grisskötare

Vad vacker du är Linda. :)

Svar: Åh men Gud vad gullig du är, TACK så jättemycket! Du också
Linda

2012-08-24 @ 13:43:25
URL: http://nikoba.blogg.se/
Gentle Giant

Vilken härlig start på dagen! Du verkar ha så otroligt goa barn! De verkar verkligen jättefina!

Tycker även det är en fantastiskt bra bild på dig. Du ser så glad, frisk, energifylld och pigg ut! Vacker!

/GG

Svar: Åh men Tack, vad rörd jag blir nu TACK!
Linda

2012-08-24 @ 20:04:07
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
EE

Nu börjar verkligen hösten smyga sig på, men rätt mysigt tycker jag :).. Haha, barn har så härlig fantasi! Klart pinnen är en krokodil :).. Fin du är på bilderna! Som alltid!

Svar: Ja jag håller med dig om hösten jag tycker också det är väldigt mysigt =) Jag vet haha, ja han var uppriktigt lite orolig över den där krokodilen haha. Åh tack underbara <3
Linda

2012-08-24 @ 20:22:33
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Minendie

Vilka fina bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket!
Linda

2012-08-26 @ 17:10:58
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0