Jag hoppade över (!)

Jag hoppade faktiskt över träningen ikväll. Det är första gången jag gjort det, förutom då jag var dålig. Klockan vandrade iväg för mycket och det var så mycket jag var tvungen att göra innan det blev för sent. Men jag bannar mig inte över det, mår jag inte dåligt så tränar jag imorgon igen.
I övrigt såg vi en av världens, enligt oss, sämsta filmer ikväll. Vill ni kasta bort ett par timmar så kan ni ju se på Apollo 18. Känner ni för att värna om tiden så rekommenderar jag er att inte ens fundera på att se den utan bara lita på att den var mer än kasselikass.
 
Imorgon ska jag gå till bvc med Leo, vilket ska bli roligt eftersom det var i maj senast. Så får vi se om han växer och frodas som han ska. Jag tycker dock att han blivit en riktig tungis så jag misstänker att allt ser ut som det ska. Sedan ska jag träffa en väninna och min syster och gå på loppmarknad. Lyxfällan spelas tydligen in här där vi bor och imorgon ska den/de som får hjälp från dem, ha loppmarknad nere i centrum där vi bor. Så vi ska kika förbi och se om det finns något skoj att köpa.
 
Nu ska dock den här tjockisen krypa ned i säng och vakna med nya tag imorgon. Håll tummarna för att jag mår bra så träning tillåts
 


Kommentarer
Anna

Åh, jag som tyckte jättemycket om Apollo 18! :D Fast jag är helt körd på allt vad fantasy, skräck och science fiction heter. Kan ju bero på det! ;)

Svar: Alltså, det är ju så klart olika vad man tycker =P Men att påstå att dte nog är helt sant och att det på månen kryllar av stenutomjordingsspindlar, njaaaae. Du menar inte Apollo 13 med Tom Hanks då? Fast ärven om du tyckte 18 var bra så är det ju helt okay =)
Linda

2012-08-30 @ 12:17:03
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Minendie

Ibland måste man prioritera annat än träning, det ska du absolut inte ha dåligt samvete för. Hoppas ni gjorde några fynd på loppisen. Men du, tjockis är du inte så du får uppdatera din självbild ;)

Svar: Ja tyvärr är det ju så. Men det blev träning idag i alla fall =). Ja jag köpte en byrå/ett skåp, en hatthylla och ett PS-spel till Marcus =D. Tack fin, vad gullig du är <3
Linda

2012-08-31 @ 09:26:38
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0