Det blir tidig kväll

Så tomt det blir när man inte tränar. Det skulle inte förvåna mig om jag inte kan sova för att jag blir alldeles rastlös i kroppen i natt. Och att bero på sova så är det precis det jag ska göra alldeles strax, för jag känner att jag nog behöver lite extra sömn inför morgondagen. Det ger mig förhoppningsvis också en bättre chans att kurera mig. Dessutom blir det inget sova ut imorgon, vilket också gör att det känns som en bra idé att krypa i sängen här strax.
 
Jag bloggar en sväng imorgon innan vi åker, men sedan blir det till 99% inga fler förrän på söndag igen. Men imorgon skriver jag som sagt lite som en extragrej den här veckan, eftersom jag kommer få i mig så himla mycket kalorier imorgon, morgondagens vikt. Så får vi väl se hur det påverkar måndagens resultat
 
God natt, sov gott
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0