Det är lite konstigt men...

En sak som är lite knäpp är att när jag pratar med någon om min vikt och ska säga vad jag väger, så säger jag alltid omedvetet för mycket av någon anledning.
Igår skulle jag säga till Tomas hur mycket jag vägde och sa då "nu väger jag 106,6, hur mycket tror du det blir imorgon?" Sen kom jag givetvis på mig själv med ett "nej men vänta nu". Men det sjuka är att det sker helt omedvetet. Oftast säger jag att jag väger 9?,? istället för att använda min 8:a nu. Men ibland slintar det till och jag säger 10?,?. Är inte det underligt? Det är verkligen som att hjärnan inte hängt med. Är det tror ni för att jag inte greppat det själv än eller för att jag är så van att väga så mycket mer än jag gör nu?
 
Jag är så sugen på att ta mina nya -10kgfoton nu. På ett sätt vill jag fuska och ta dem precis nu. Men samtidigt blir det ju inget roligt om jag fuskar. Kanske imorgon? Den här veckan bör det bli om inte annat. Fram tills dess ska jag välja ut lite foton där man ser mina kläder ordentligt så jag kan lägga upp skillnadsfoton. Jag ska ju så klart också fota med de kläder jag hade på 95-bilderna
 
Min senaste utstyrsel då jag tog -10kg-bilder
 


Kommentarer
FitnessMe

Ja det är säkert så, att hjärnan inte riktigt hänger med, och det kan nog ta tid. Ha tålamod bara, så kommer det också sen!

Svar: Ja jag får hoppas det =)
Linda

2012-08-06 @ 18:38:01
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0