Bra film och fredagsgott

Nu har vi sett klart på Slumdog millionaire här hemma. Den var riktigt bra, jag har inte sett den förut men har fått höra att den var bra. Vi lånade den av mina föräldrar för ett tag sedan men det har inte blivit av att vi tittat. Kan rekommendera den om ni vill se något bra.
 
I övrig så tränade jag en timme på crosstrainern innan jag slappnade av tillsammans med Tomas, framför filmen. Men det känns nu i kroppen att jag jobbat hårt den här vecka. 2 timmar på crossen i onsdags. 2 timmar och 20 minuter igår, och idag en timme på crosstrainern och en timme powerwalk.
Men, så lät jag mig själv äta de där ostbågarna också.
 
Förut, innan jag brydde mig om vikten, så åt jag alltid den stora påsen ostbågar och drack 1,5 liter coca cola till det. Idag köpte jag den mindre påsen (175 gram tror jag det är) och utav det smakade Leo, Marcus och Oliver lite och så lämnade jag ca en tredjedel kvar. Så jag åt i alla fall två tredjedelar av påsen och det var verkligen jättegott. Däremot så skulle jag inte orkat äta resten för jag blev mätt av det jag åt. Så jag slutade heller inte att äta för att jag kände mig tvungen.
Nu tror jag att detta kommer leda till att jag lägger på mig vätska, som jag nämnde tidigare. Jag kollade min vikt flera gånger nu innan jag kom igång igen, medan jag inte fick eftersom jag ammade och nästan varje gång la jag på mig ca 2 kg till dagen efter jag hade ätit ostbågarna. Nu åt jag väldigt mycket mindre än jag brukade och drack inte heller massa cola till (ett glas cola zero, men det innehåller inga kalorier) så jag hoppas det gör att jag lägger på mig mindre i alla fall. Men även om jag nu skulle lägga på mig nu då, så får det väl vara så. Däremot blir det inte ostbågar på länge igen kan jag säga, för SÅ gott är det inte att det är värt att backa ett par kilon då och då
 


Kommentarer
C

Gumman, du är absolut värd att äta lite ostbågar då o då! Som sagt så länge man inte vräker i sig som tidigare och det inte blir varje helg så är det ju okej ;-)
Själv ska jag äta mammas smörgåstårta idag MEN har absolut inget dåligt samvete för det! Dels gör hon den på magra produkter och fyllningen är fisk SÅÅ den är okej...

Blir lite orolig för dig när du får ont efter träningen :-( Du måste vara rädd om dig o inte ta ut dig fööör mycket.... Kanske bara skulle träna 1 ggr/dag? Eller iaf kortare pass men flera ggr/dag?
Tänk på att vi bara har en kropp o den måste vi vara rädda om ♥

Kram på dig o trevlig helg!!

Svar: Gud vad gullig du är! Jag ska absolut vara försiktig, men jag tror att det i nuläget är mest träningsvärk. Jag tränade dock lite mer försiktigt idag på förmiddagen.
Åh vad gott med smörgåstårta. Jag älskar det! Men fisk låter spännande i. Har aldrig hört om, mer än utanpå som garnering. Hoppas det smakar!

Kramar och trevlig helg du också =)
Linda

2012-08-18 @ 10:21:02
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0